En Härlig Dag!

Hallå vänner!
idag har vi haft en super-fin dag verkligen!!
Vilket väder det blev helt plötsligt.... fatta att vi hade 18 plus när vi klev upp i morse..i skuggan...   :) 
så det blev en frukost ute vid poolen ...härligt!

sedan for vi på min kusin Lucas konfirmation i sollefteå kyrka, det var så fint såååå  !
träffade på min gamla vän Nisse Kristoffersson där oxå, ett sånt sammanträffande att vi var på samma konfirmation!  vi surrade om mkt gamla minnen...  oj vad gammal jag lät nu då...hahaha!
sedan var vi bjudna hem till Lucas på fika, och herregud vad mkt fika vi fick....  och såklart MÅSTE man ta av VARENDA kaka....  jag fick nästan ont i maggen.....   :)

Idag har farbror brandman vart här & fyllt upp vår pool till bredden totalt!  så nu är den fina poolen färdig att badas i !  grabbarna har redan hoppat i , det ISKALLA vattnet ett antal gånger... jag tycker verkligen dom är modiga som badar i det kalla vattnet.... det skulle aldrig falla mig in att göra det ......   :)

ikväll har vi oxå vart upp på skedom & firat min mamma i förskott på morsdag(  hon jobbar imorrn)   vi fick jättegod middag där & god tårta!  sedan for vi en sväng & kollade lite cruising-bilar på väg hem till Hjälta igen!
väl hemma har vi vart ute & grabbarna har lekt i den underbart ljumma kvällsluften, medans jag har rensat lite rabatter!  kl 22 på kvällen.... hehe....

Imorrn blir det träningar hela dagen...  först Hampus kl 10:30, sedan ska han ta med en kompis hem, Noak, Anton ska till en annan kompis, Robin, så Hampus & hans kompis får hela huset att stoja i själva!
det lär nog bli en hel del bad kan jag tänka mig....
kl 18 har Anton träning, vi ska nog cykla in denna vecka oxå tror vi....  :)
ska nog kolla in göteborgarn som är här och säljer blommor en sväng oxå... alltid komemr jag att hitta några blommor flera....  :)

Nu måste jag sussa tror jag.....
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0