Klippning!

Hallå vänner!
idag har Jenny vart här & klippt våra kissar.... jag trodde att det skulle bli ett supersvårt projekt.... men det gick hur bra som helst!
Hon är verkligen ett riktigt proffs på att klippa djur!
och det blev bra mkt billigare än att fara till vetrinären med dom!  tack så mycket till Jenny, rara lilla du!
har lagt upp en bild som visar en liten del av hur mycket hår det var,  helt sjukt!   kunde ha gjort en barn-kofta eller nåt av allt hår....   :)
kissarna låg stilla nästan hela tiden, dom tyckte nog att det var skönt att bli av med alla tussar....
nu ser dom lite halvroliga ut med kala fläckar lite varstans... men det gör inte nåt!
huvudsaken är att alla dezssa knutor försvann!

idag har jag jobbat till 12-  det kändes skönt efter en hel helg bosatt på jobbet.... nu är jag ledig till på onsdag kväll!
imorrn ska vi på barnmottagningen med Anton för att göra ett pricktest...allergitest, med andra ord.
dom ska kolla pälsdjur bl.a, eftersom deras pappa är allergisk är det lika bra att kolla barnen oxå, och Anton blev först ut!

nu ska jag kolla till kidsen som hoppar på vår studsmatta med grannbarnen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0