Otäckt...

Nu imorse vaknade jag lite halvläskigt...  jag vaknade av att T knuffade i mig & frågade varför jag SKREK... hmm.. ja det undrar jag oxå...jag har aldrig skrikit i sömnen...  jag vet att jag hade nån sorts mardröm, men jag minns inte vad det var som jag skrek så hemskt över....  skumt..
men jag var alldeles vettskrämd ett bra tag efter att jag hade vaknat till....
hoppas att dagen blir bra härifrån iallfall.....  :)
Puss på er, nu ska jag på jobbet, sedan blir det att hämta barnen på skedom, sedan förhoppningsvis lite marknadsmässa(  om det inte ös-regnar....  )


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hm...jag som nästan trodde att det gick hårt till!! HAHAHA, nu var jag lite fräck! KRAM!

2009-05-22 @ 09:33:40
Postat av: Angelica

Nu vet jag var det var...kanske en vampyr :o) Du kanske drömde om den snygge vampyren :o) kram!

2009-05-22 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0