S-vall Tur & Retur!

Idag fick jag ett ryck & stack  till S-vall fram & tebax!
vi behövde ju som sagt en ny bassäng & grill !
sagt & gjort, efter att ha lämnat Anton på skolan swishade jag iväg.
väl framme i S-vall hittade jag allt vi behövde!  wihoo!
det blev en pool på 7000 L, med ram, inte en med en sån där uppblåsbar ring som vi hade förut, denna verkar mkt bättre!
köpte en stege till oxå, åsså poolskydd!  så nu har vi en komplett, icke ihopbyggd pool !   :)  men vi skall fixa till den till helgen!
hittade en ny grill oxå, mkt billigare än här i staden!  så den har jag skruvat ihop nu ikväll, tänka sig att jag klarade av det!  :)
vad köpte jag mer?
jo, ett parasoll med fot, som vi ska ha vid vårt bord på baksidan... nya trädgårdsredskap till mig själv,blommiga & rosa!  :)
lite småplock på IKEA, typ ljus,glödlampor... 2 vattengevär till grabbarna blev det oxå!
sist men inte minst så storhandlade jag på Willys innan jag for hemöver.
känner mig ganska mör nu faktiskt....
har fått huvudvärk oxå av denna jädra blåst!  nu vill jag ha VÄRME !
Nu blir det sängläge för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0