Tema : Vitlök!

Hallååå vänner!
vilken härlig kväll vi har!
solen skiner, vi har nyss ätit middagen ute på altanen...härligt!
grabbarna har slitit av sig kläderna & cyklar med bar överkropp... man kan nästan tro att det är sommar!
idag har jag jobbat, det kändes himla bra måste jag säga.... snart är jag 100 %  frisk!
middagen idag bestod av:  Vitlöksmarinerat Kött, Vitlöksbröd,hemmagjort givetvis..., Hasselbacks potatis, med lite vtlök....   & hemmagjord Tzatsiki....  mycket vitlök där i maten då----   :)
men, alla i huset var störtförtjusta över middagen idag!  så det var väl ett gott betyg om något!

Nu börjar jag längta efetr semestern......    åh det ska bli så himla skoj att åka till hufudstaden!
och att få bo hos min kära vän Maria Kling, & hennes man, ska bli otroligt skojigt!  dom är så himla barnkära, så det kommer nog att bli skitkul för våra grabbar!  :)   att få surra med Klingan i 3 dagar.... så kul, det var längesedan man hade en ordentligt surr-kväll tillsammans!  :)
vi ahr redan nu planerat vad som skall stå på agendan.... Cosmonova... Grönan..Akvariet... Skansen.... mkt kul!

snart börjar min brors 30 årsdag att närma sig oxå.... hehe.....  bara nämde det.....   :)
och såklart min egen 34 årsdag!  om en vecka!  alla som vill ge mig gåvor & presenter är välkomna med dessa när som helst under dagen!  efter klockan 13... för på förmiddagen är vi på risön på kvartersen hela morgonen!
sedan är det fritt fram för alla att överösa mig med diverse presenter.... HAHAHA!
alla vet ju att jag gillar att fylla år, inte är jag sådär fjaskig att inte vilja bli firad.....  finns väl inget skojigare än att fylla år??

Ikväll vankas det robinson.... mkt trivsamt program det där....   :)   och vad är det nästa helg då?  MELLOFEST !!!!
The Big Finale.....  kommer att sitta klistrad!
NU väntar disk & blomvattning....
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cosmonova är hel coolt, brukar alltid gå på en film där när vi är i Stockholm. Skulle även vilja gå på akvariumet med Alfons någon gång...hoppas det blir i år :o) Längtar efter semester jag också! Ni kommer nog få Supermysigt i Stockholm. Kram!

2009-05-10 @ 11:39:49
Postat av: Anonym

Ni måste ju gå till Junibacken med killarna!

2009-05-11 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0