Twilightiserad!

ikväll har jag kollat på " Twilight" fy tusan vilken bra film!  ska genast beställa 2:a delen i bokform imorgon!
vampyrer- its the shit! :)
fantastisk film-kommer att bli den nya " Romeo & Julia"  jag lovar....
fast det kan ju vara mina feberångor som gör mig såhär kär i filmen oxå....jag vet inte... eller så har jag som T sa, blivit gubbsjuk....haha... bara för att pojken som spelar huvudrollen är så söööt...  !  eller pojke & pojke, han är ju en man for gods sake!  24 år !  haha!

skoja bara....  :)

idag har vi fått se lilla Saga äntligen!  underbart söt.....  :)
blev bjuden på fika oxå, kul att se Angel igen oxå...men jag var nog inte allt för skojig, satt mest & var trött & hängig....
men det får vi ta igen sedan när vi piggat på oss!
Nu har grabbarna oxå blivit sjuka.... illa,illa.....
hostar & snorrinnande..... antagligen samma som jag...
nu har detta suttit i 5 dagar.... när ska det bli bättre?
kommer att vara hemma imorrn med grabbarna oxå..... så vi ligger nog i soffan hela dagen skulle jag tro..
sedan får det vara nog med det här sjukskiten!

nu orkar jag ej mer...
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Visst är twilight bra! Böckerna är bättre en filmen säger alla i min klass. Böckerna är tydligen skit bra! Fick även första twilightboken idag. Så ska börja läsa den. :D

2009-05-09 @ 01:33:00
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0