Handbollshelg!

Gomorron!

Nu sitter man här i ottan & ska snart på jobbet, efter 1 veckas sjukdom, känns det nästan helt OK att jobba.. det är bara halsen nu som krånglar & öronen..men det går nog över det oxå!

I helgen har vi haft handbollscup för hela slanten!

fredag & lördag spelade Anton med ett nyihopsatt lag , 01:or, som fick testa spela mot 99-00:or i en högre dividion..det gick hur bra som helst för killarna!  verkligen jätteduktiga, de var mest impade över att de fick spela mot Norge...  :)

sedan i går spelade E-pojkarna hela dagen i Kuben- det var sollefteålagen som mötte varandra.. de hade tokroligt...   :)

igårkväll försökte jag börja städa lite härhemma i sopträsket som vårt hem förvandlats till under dessa veckor med sjukdom.... herreguuud vad det ser ut härhemma.. & en massa tvätt... & annat rat att ta reda på... men vi får städa ihop lite pö om pö tror jag...

denna vecka är det full huggning med både födelsedagar: mormor & Milo.. farsdag... kalas kalas!!  :)

Nu måsta jag duscha innan jag väcker smågrisarna!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0