Härlig dag & kväll!

Hello friends!

idag har det vart en superbra dag!

börjde med skridskoskolan för killarna, gick jättebra !

sedan följde Noak & Loke med oss hem, sedan har de varit här hos oss hela dagen, och vi har haft så mysigt, barnen har lekt fantastiskt bra tillsammans!

mot eftermiddagen kom grannbarnen en sväng, sedan ringde en av Antons kompisar och ville sova över!  Givetvis fick han det!

så ikväll har vi haft en riktigt myspyskväll med en massa godis & många skratt!  :)

har kollat " Körslaget" såklart, och vår favvo vann!  Ola !  wohooo!

Nu ska jag få ett nytt utseende på min blogg oxå!  min gulliga kusin Nathalie har lärt sig hur man gör, och nu har hon fått fria händer att utforma min blogg som hon vill !  ska bli spännande... men hur hon än gör så blir det nog superbra!   längtar... hoppas hon grejar det snabbt !   :)  är sååå nyfiken på hur det kommer att bli....   :)

Nä nu ska jag kolla på " Änglar & Demoner" 2:47 lång... så det blir en sen kväll för mig inatt...

imorrn är det hockey & innebandymatcher & ett besök hos min Angel som gäller!

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Fadern

Supersnyggt!!!!!Har precis kommenterat kusin N:s blogg och hon har gjort din lika snygg. Har också "änglar och demoner" på gång(spännande),gillar du skräckisar så se den norska superfilmen "rovdyr" Såg den på jobbet igår, riktigt BRA fastän jag sett mej less på sådana filmer.PS.du kanske får blunda ibland.

2009-11-14 @ 23:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0