Hipp Hipp Hurra för Thomas idag!

I dag fyller T hela 34 år ! hurrahurra!

imorse gav barnen & jag honom vår present, presentkort på sportringen, som jag slagit in sååå fint i en massa paket i varann..  hehe.. och virat runt med isoleringstejp !  inbrottssäkert...   :)

han vart nöjd & glad!

efter jobbet for vi hem , sedan kom mina föräldrar, samt min lillebror m. familj & grattade Thomas, så vi hade gjort tårta & en annat massa gott som vi bjöd på ! alltid kul med besök så man får bjuppa på fika!

Tack ni som kom & grattade honom , det var jättetrevligt! han var väldigt nöjd med kvällen!

Sedan kom grannarna oxå hit på fika, sedan gick vi bort en sväng dit för att kolla in deras kök som de håller på att bygga om, sååå himla fint alltså !!

I kväll har vi även fått klartecken från några grejor som vi hittat på blocket i julklappar till killarna, och vi hade tur !  vi fick köpa allt vi hade hittat !!  killarna kommer att bli himmelens nöjda kan jag säga... & vi är nöjda med så mycket till så litet pris !!

Nu MÅSTE jag läsa ut den oootroooligt bra:iga boken jag läser nu: Dan Browns nya !!  kanoners!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: Jag har inte fått tillbaka kameran än. Får snart kamerabrisanfall. Har inte fotat "riktigt" eller vad man säger på två veckor. :O Imorgon ska jag ner till autovideo och fråga vart den har tagit vägen. Hör av min så fort kameran kommit. :D

2009-11-24 @ 19:29:11
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0