Snart är det jul... :)

Julen närmar sig med stormsteg hörreni !!  :)

alla som känner mig, vet att jag är dödligt förjust i julen &  allt pyntande därefter...

Idag & igår har vi mestadels ägnat åt oss just julpyntning.. barnen gillar oxå att ta fram alla saker & göra fint, så det är kul att de är delaktiga !

nu så kan jag nog säga att vi är klara med allt ! skööönt !

Idag har vi vart ute i det härliga vädret en sväng, vi har gjort pepparkakshus, vi har sett " Harry Potter & Halvblodsprinsen".. åsså har vi fått en ny TV & DVD av mina föräldrar som jag har kopplat samman med Tv spelet & flyttat upp på övervåningen!  mycket bra blev det !  så nu kan barnen spela & kolla film uppe om de vill det ! 

min mamma var hit en sväng i e.m. oxå, med ett par superfina, låååånga stickade strumpor som min kompis mamma har gjort till mig-gulliga Marianne..  :) tack så mkt !

Anton har sovit borta inatt hos Erik, allt hade gått jättebra !  han var supernöjd med övernattningen !  bra det ! 

imorrn är det dax för julskyltningen ! tjohooo!

vi ska nog ner en liten sväng iallfall... Hampus & jag börjar ju som sagt bli förskylda.. så nåon längre stund blir det inte!

Imorrn ska Anton få stanna hemma från Hockeyträningen oxå... jag ser att han behöver sova ut ordentligt... han har vart trött idag... så det blir en lung morgon för oss.. med adventsstaken som skall tändas... & mysfrukost !

Kram på er alla !

& ha en trevlig 1:a Advent !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0