TGIF !

FREEEEDDDAAAAG !!!  tjohooo!

nu har jag 3 dagars ledighet framför mig, känns fantastiskt !

igår när jag & Anton kom hem från handbollsträningen, vart vi glatt överraskade.. Hampus hade klippt sig!  Thomas fick äntligen klippa honom...  han blev sååå  söt!  ser så " vuxen " ut liksom...

sedan imorse efter skollämningen, stack jag en sväng på dollars, där hamstrade jag en massa ljus, oljeljus..värmeljus.... gardiner...ljusstake... ja, lite blandat smått & gott!  sedan var det dax för storhandling på ICA ... jag är nog en av dom få människor som finner det väldigt avslappnande att gå & handla ...   :)  just mataffärer gillar jag... 

ikväll & i eftermiddag har jag & Hampus gjort julefint!

Anton vart hämtad av sin kompis Erik vid 4 tiden, han ska sova där i Forsmo i natt!  han längtade !!

så jag & H har vart solokvistar.. vi har fått mkt gjort tillsammans iallfall !  alla ljusstakar, gardiner, är framplockade.. och håll i hatten nu:  ...  Jodå, några tomtar har allt åkt fram oxå !  oväntat? näää...

imorrn kommer resterande av allt vårt julpynt att åka fram kan jag säga... jag vill ha julsakerna framme lääänge så jag kan njuta av dom !  inte bara några veckor.. för att sen plockas bort !

näää är man julälskare av högsta rang, och även " julhjärntvättad" från både mammas & pappas sida, så finns ingen annan väg ut...  :)  t.o.m mina barn frågade för ett par veckor sedan om det inte var dax att plocka fram pyntet...  :)

nu har vi kolalt på IDOL... hurra hurra !  Erik är kvar !! jag kan säga redan nu, att i finalen kommer vi att se Erik & Tove- vinnaren HOPPAS jag kommer att bli Erik, men jag TROR att Tove kammar hem det... det visar sig...

Nu mår jag lite halvilla...så nu måste jag sussa..
Kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0