Förbannade dagar...

fy fasen vilka dagar detta har varit...  Hampus har haft hosta & lite förskylning.. igårkväll fick han jätteont i ögat, och det rann gröngegga..feber,halsont,hosta hade han oxå... så jag ringde sjukvårdsrådgivningen, de tyckte  jag skulle åka in på akuten med honom & hans öga... väl framme på akuten drogs det igång värsta apparaturen.. skyddsmasker,skyddskläder.. personalen såg hemsk ut !  med alla hans symptom var han misstänkt svininfluensa patient... därav den strikta mottagningen...

de tog en massa prover, som inte var bra nåt av dom.. så efter 2 timmar där fick vi med oss Kåvepenin, Tamiflu ( mot svininfluensa)  Ögonsalva, Ipren & Alvedon....  imorrn så får vi svar på svininfluensaprovet.. som var det värsta jag vart med om... dom stack ner en lång slang i näsan på stackare grabben, sedan togs det prov från halsen.. ush!  jag tycker så himla synd om honom... sedan till det andra stora problemet, han har så svårt att få ner all denna medicin... han kräks av den.. vi har provat allt... sylt, fil, men nu så har han ialflall fått i sig en dos av varje sorts medicin... bara 2 ggr kvar detta dygn då... sedan likadant i 5 dagar till.... hur nu detta ska gå....

men, det är bara att försöka få i han... och hoppas att detta ger med sig snabbt...  vi mår lika dåligt allihopa över att se Hampus må så här hemskt... stackars lillen....

nu ids jag inte skriva mera...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Huuga så hemskt det låter, lider verkligen med er o Hampus. Hoppas verkligen han piggar på sig o att det inte är så allvarligt. Varma kramar från mig o Isak.

2009-10-21 @ 21:38:59
Postat av: Anonym

hälsa lillgubben från oss,hoppas han kryar påsig fort:) kram från sandra å liam

2009-10-23 @ 15:39:34
Postat av: Anonym

hälsa lillgubben från oss,hoppas han kryar påsig fort:) kram från sandra å liam

2009-10-23 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0