Hipp Hipp Hurra för Angel idag! <3

Idag fyller min lilla Angel år! har skickat ett litet grattiskort till henne med den hederliga gamla posten..vet att hon gillar det...  :)

Men någon påhälsning ute i Björkå blir det nog inte först längre framöver... just nu är det mkt... och det menar jag verkligen! MEN jag klagar inte !  det är bara skojiga saker det är mkt av ...

Igår var det dax direkt efter jag kom hem från jobbet, att skjutsa Anton på kalas på badhuset, medans han hade skoj på badet for Hampus-mannen & jag & hämtade pizza som vi käkade hos min mor & far, sedan blev han kvar där över natten..jag & Anton for hem & kollade på Idol- sååå himla bra det är i år !  alla sjunger jättebra, jag gillar allihopa UTOM det där ufot Camilla...  förstör låtarna nåt hemskt...

imorse var det en relativt tidig uppstigning... packade bilen full med hockeytrunkar.. hämtade Hampus & så for vi på skridskoskolan !  jag åkte oxå idag...  har fortfarande inte blivit ett dugg bättre på skrillorna...  :)

efter skridsko, åkte vi & hämtade Erik & Axel i forsmo, sedan hem för att change:a kläder på Anton , han & Erik var bjudna på ännu ett kalas, denna gången på bowlingen! sedan for jag ner på city för att hitta j-vla dammsugarpåsar...och med en gamm-härk till dammsugare kan jag säga att det var fasen inte lätt att hitta rätt påsar... jag hann nästan bli heltokig ... men till slut hittade jag åt ett parti...  Hampus har lekt med Axel här hemma idag, samt med grannbarnen!

Anton hade haft skitskoj på kalaset, bra det !  annars ikväll har vi tagir det luuugnt... jag har hunnit med ett boxpass med min nya sandsäck !  sååå kul !  & jobbigt...  :)

vi har myst, kollat körslaget, jag har faktiskt hunnit med att städa ihop härhemma idag oxå... hade grott igen på några dagar bara... sedan har vi bakat chokladbollar !  mumma !

Imorrn är det dax för hockeyskola, sedan har vi lovat killarna att gå en sväng på höstmarknaden, efter middagen är det dax för starten av kvartersinnebandyn igen!  tjohoooooO!

Nä nu ska jag lägga mig & läsa den suveräna boken" En förtjusande man" Marian Keys.. har haft den stora lyckan att få låna den av den fina Betta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0