Ja se det snöar ! :)

Godmorgon/förmiddag !

Imorse när jag skjutsade barnen på skolan så snöade det! gissa om de blev huuur glada som helst! trodde att det skulle gå att göra snöbollar på en gång!  hehe...

men de få flingor som kom, försvann tyvärr lika fort.. men snart så kommer snön att ligga kvar!

idag jobbar jag kväll, känns helt OK för min del!

som ni kanske ser så har jag lagt upp några gamla foton...  :)  kom på att jag skulle vilja ha de gamla nyfödda-korten på grabbarna på datorn, så jag fotade korten & därav den kassa kvaliteten...

sedan det fina kortet på moi.. det hittade mina föräldrar hemma i huset...  :)  på den tiden, -94-95 när jag endast var 19 år gammal... åkte jag & brorsan bräda= snowboard i backen ganska ofta... härliga tider..  :)  men min tid på brädan är nog sedan länge förbi skulle jag tro...  men den står faktiskt kvar i mitt förråd....  :)

nä nu ska jag ta & koka lite gröt!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0