Tjoflöjt!

Hej & Hå vad tiden går!

har inte gjort ngt inlägg på ett par dagar för blogg.se har vart knäpp...  :) har inte kunnat göra ngt inlägg...

I går var kompisar till barnen här & lekte, Anton var & åkte skridskor i 3 timmar...  :)  först hade han hockeyträning, sedan ville han stanna kvar på allmänhetens åkning oxå...  så det blev mkt skrillor för hans del..  :)

På kvällen for vi till Thomas bror Jörgen & hans Bea för att titta på lilla söta Tyra...  sååå liten...  :)

efter det besöket var det dax för mig att åka på handbollsmöte..jag blev ju huxflux tillfrågad att vara lagets lagledare..givetvis tackade jag "ja" till det!  ska bli jättekul, men det verkar vara ganska mkt att hålla i trådarna...men jag ska på ett till möte på torsdag & lära mig lite..  :)

men det blir nog bra det!

sedan var det dax för killarna att spela 2 st matcher, mot Eldhökarna & Nipans Vildar, vi vann först med 4-2, sedan 6-4 andra matchen !  Anton stog båda matcherna & var jätteduktig!  Hampus var stentuff & kämpade superbra oxå!

Hela laget var supertaggade verkligen!  de gjorde nog 2 av sina bästa matcher igår!  :)

Idag har jag jobbat, en timma innan jag skulle sluta ringde de från fritids... Hampus hade fått skyhög feber...here we go again...  stackarn är sjuk IGEN.. nu har jag proppat han med alvedon & glass.. så nu ligger han i soffan här & vilar....  hoppas att han blir ordentligt frisk snart.. och att det inte är någon svinis på G...  vore väldigt otrevligt!  :(

Vi får väl se om det är fler av oss här i huset som blir sjuka.. jag har haft känning åt halsen ett tag nu, men inget har brutit ut.. Anton hostar som en tok, & Thomas har ju vart sjuk han oxå...  det är ju såna tider nu tyvärr....

Så imorrn blir det att hoppa över kickboxingen...  bara vara hemma & mysa med barnen... fast först ska jag ju jobba till 16.. :)

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0