VAB-dag...

I gårkväll efter vi kommit hem från Gustavs kalas, var Hampus lite hängig... hade ont i halsen, hostig.. nästäppt... så efter diverse mediciner somnade han, men imorse när vi skulle väcka killarna för vi skulle vara tidigt på fritids, snörvlade Hampus på så hemskt därinne, så vi lät han sova vidare, T tog med Anton på skolan när han for & jobbade, jag stannade hemma med lilleman... oj så hängig han var när han väl vaknade vid 8 tiden... lillstackarn... så hela förmiddagen har han legat i soffan under sitt täcke & med myskudden & kollat på tv...

Inatt ska han få sova hos mina älskade föräldrar, så jag slipper dra upp honom imorrnbitti när jag ska skjutsa Anton på skolan... tack snälla mamsen & papsen !  Hampus var överlycklig över att få sussa där... som vanligt !  han skulle nog vilja sova där var & varannan dag om han fick välja...  men det blir bra att han får sova ut imorrnbitti...  jag jobbar kväll imorrn jag... känns ju lite fel inför ledig helg..men,men,... inget att göra åt.  jag är ju ledig hela lördag & söndag iallfall!  hoppas att man får hålla sig frisk bara.... känner mig just nu frisk men  man vet ju aldrig....

lilla Milo stackarn han är ju sjuk han oxå.... huvva!  hoppas att allla sjuklingar piggar på sig snart!

Annars ikväll har jag vart med Anton på handbollsträningen, den var jättebra!  killarna har blitt duktiga på att passa & lägga upp spelet riktigt snyggt!  kul att se hur de utvecklas, att träningen ger resultat!
nä nu ska jag se om jag kan läsa ut mastodontboken jag lånat av Bettan... Marian Keyes nya... den ligger på runt 800 sidor..  men nu har jag bara drygt 150 sidor kvar!  kanske hinner läsa ut den i helgen!  (  så Bettan får tillbaks den nångång..)  har ju haft den ett par veckor nu.. inte likt mig..jag brukar läsa böcker snabbare än såhär!  nu måste jag rycka upp mig i läsartagen!  :)
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0