Fredag- jobbkväll...

Helooo!

ikväll ska jag tillbringa min tid på jobbet,men jag slutar redan kl 20:30 så sedan har man ju hela myskvällen framför sig hemma!  :)

imorrn jobbar jag till 16 sedan ska vi till Madde & fira Oskar som fyller 3 år idag!  hipp hipp hurra!

efter det besöket ska Hampus till min mamma & pappa & sova över- han tjatade om det igår så då blev det bestämt så!  :)

sedan ska han vara med min pappa på söndag, medans Anton hänger med T på innebandymatch, och jag & mamma är i S-vall på SPA !  & vad jag längtar tills dess... härligt ska det bli!!

Igår va vi på nipvallen i vanlig ordning & åkte skrillor-Madde, Alfred & ELias var med och åkte oxå! vi hade mkt skojigt!  roligast var att min mamma åkte oxå...  det var typ 30-40 år sedan hon stodpå ett par skrillor....  men hon var duktig som tusan!!  :)

igår gjorde jag lite fint här ute på altanen , var & köpte lite ljung & prydnadskål, .. gick & plockade lite mossa... klippte lite gran & tallgrenar... tog fram de stoooora lyktorna som hänger i taket på altanen... så igårkväll tände jag alla lyktorna & tittade på hur fint det hade blivit med allt jag grejat med !

nu ska jag koka lite gröt innan jag ska iväg & jobba!

ha en fin helg på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0