Godafton i kvällen !

Nu idag vaknade jag med en fördjävulsk halsonda...  illa det.

men under dagen försvann den, vi är flera härhemma i hushållet som har ont i halsen... förhoppningsvis försvinner den lika fort som den dök upp... eller så blir vi sjuka hela högen... det visar sig..

annars har vi jobbat till 16 både T & jag, efter middagen for han på träningen & grabbarna var ute & lekte medans jag planterade om lite blommor som jag nu tagit in !  vart så fint såååå!

har lagt upp lite roliga bilder här oxå...  bl.a en karikatyr som T & jag fick gjord när vi var på Ibiza 2001.. den är hemskt vacker....   :)   jag har värsta kaninkinderna...  men den blev ju kul iallfall!

tänkte jag måste visa upp den fina bilden..   :)

nu ska jag gå & lägga mig, imorrn jobabr jag bara till 12, men sedan ska jag på brandstationen på brand/säkerhets utbildning till kl 16, är ju alltid bra & få lite komp.timmar !! ska ju bli kul oxå & få släcka lite eld...  jag är ju barnsligt förtjust i eld....   :)

sedan imorrn kväll är det dax för att kickboxas igen, jag längtar till varenda tisdag nuförtiden sedan jag började med denna träningsform!!  så kul alltså!

nä nu måste jag mota halsondan iväg med lite sömn.....

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena. skulle du vilja kolla min blogg o säga vad du tycker. inte lätt att vara en killbloggare här i denna världen. så stötta mig gärna.

tack på för hand.

/beloni

2009-09-21 @ 21:35:43
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: tack för ditt stöd, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du gullig

2009-09-22 @ 18:33:02
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0