Movin up!

Hej på er vänner!

Nu börjar att smått känna mig som mig själv igen...nästan iallafall. Vet inte vad det är för bassilusk jag har, men jag har inte utvecklat förskylning med hosta..jag har " bara" haft hög feber,ont i exakt hela kroppen, ungefär som om jag blivit överkörd av en lastbil... sedan har jag haft lite ont i halsen..låter konstigt va? det tycker jag oxå.  har haft såhär förut en gång oxå, då kom förskylningen & hostan efteråt...när man blivit fri från febern, kanske är det så denna gången oxå..det visar sig...
annars har jag inte orkat gjort nåt alls dessa 3 dygn... legat som en pasha i soffan.. såklart har jag fixat mat & dyligt åt barnen..men mycket mera än så har det inte blivit... så idag när jag känner mig någorlunda pigg, har jag tvättat lite tvätt, korgen svämmade över....samt damsugit upp allt damm & grus som samlats här...
igår fick jag blommor av T oxå, för att pigga upp mig sa han... de var jättefina!

I helgen är jag ledig, men ska ta det lugnt, känns inte riktigt att man är fullt på topp ännu...
men imorrn är det iallfall kvartersavslutning för killarna på Risön, ska dit vid 12, sedan har vi inget annat för oss på hela dagen...skönt det oxå.

Söndagen ska vi bjuda vårat lag " Superjhältarna" på avslutningsfika härhemma, jag ska göra tårta, sedan har jag gjort lite godispåsar som barnen ska få. hoppas att det kommer många barn!  :)
vore ju bra om de hörde av sig så man vet vilka som kommer... det är ju lite planering med det hela... kanske de flesta hör av sig imorrn.
hittils är det iallfal minst 7 barn som kommer..  :)

Nä nu ska jag lägga mig en stund till innan jag ska hämta barnen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0