Nu äre helg!

Klockan 13:00 idag började min helg..lovely!!  :)

då for jag & hämtade killarna på skolan, sedan for vi hemöver för att packa skridskoväskan & så åt vi en tidig middag, bestående av fiskpinnar & potatismos & remouladsås..gourmet-mat det !  :)

efter att ha baxat in alla skridskor & klubbor i bilen stack vi & hämtade upp Alfred & Elias som skulle följa med oss & åka skrillor.

väl framme på nipvallen träfafde vi på Noak & Loke som oxå skulle åka, så då fick grabbarna en massa kompisar där, så sedan blev det hockeyspel för fullt i 1 1/2 timma! vi hade riktigt skoj, & alla grabbar var ordentligt svettiga när vi åkte därifrån....   :)

imorrn efter skollämning ska jag vara duktig & fara på niphälsan & springa lite på löpbandet har jag tänkt! ska bli väldigt intressant & se hur det går...   :)  men nu känner jag att jag har kommit igång med träningen faktiskt! känner mig full av energi!

nu ska jag kolla Idol & nya Wallander filmen-Cellisten.  kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0