en härlig dag!

Imorse direkt efter jag lämnat barnen på skolan åkte jag till min Angelica i Björkå för att tillbringa hela dagen där med henne! <3 vi hade en jättemysig dag, men betonggjutning, som var jättekul! men jag var värdelös..  :) behövs lite träning där..   men lite lyckades jag med iallafall!  :)

jag vart bjuden på jättegoda muffins & en underbart god salamipaj till lunch! min fina vän..  <3

jag lekte även med både Alfons & Saga.. lill söta Alfons sa att jag var gullig.. en sådan charmknutte alltså!

sedan har vi vart på Antons fotbollsträning ikväll, som gick jättebra! medans Anton & Thomas tränade, hade Hampus fått tagit med sig sin cykel, så han & jag gick ut i solen så han fick cykla litegranna... han fastnade vi rampen på Vallaskolan, där skulle han träna för att bli BMX proffs sa han..  :)  sedan promenerade jag lite ner mot staden, och han fick cykla! han tyckte det var kul att cykla på asfalt.. det är annant än lervällingen härhemma i byn...  :)

nu ska jag kolla lite program på datorn.. puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0