Jädra skiiiit!

Kul.. nu ligger jag helt standsatt i soffan.. jag hade så himla ont imorse, så T fick skjutsa barnen på skolan.. varför blir det såhär.. jag är så himla less på dessa bakslag, eller vad man ska kalla det.

och nu har jag ont på alla ställen samtidigt.. ländryggen, ljumsken,bröstryggen.. det är fan så man bara vill grina...

tur att man numera är van vid att ha konstant ont.. det ordnar sig nog... ligger jag bara & tar det lugnt så går det väl till sig... men hur tråkigt är det inte & ligga still... att inte kunna göra det man vill... 

jag är verkligen inte kompis med min kropp nu... jag hoppas nu på att team bedömningen på tisdag kommer att bli bra! att jag får något riktigt svar på vad de ska göra med mig... kanske kommer dom att skicka mig på psyket..  :)

Nä nu ska jag fortsätta att inte göra nånting....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0