Jag fick ett vykort...

Åh vilken rolig överraskning jag fick när jag hämtade posten idag!

Ett jättegulligt vykort låg däri... till mig!

en av mina underbara arbetskompisar hade skrivit ett så sött vykort till mig, sådan uppskattas vekligen! jag blev jätteglad! Tack Monika! <3

Annars idag har jag & Anton varit på det årliga utvecklingssamtalet med fröken! och man blir ju så stolt så det är inte sant !

han fick sådant beröm för sin positivitet, snällhet, alltid glad & hjälpsam.. jätteduktig i skolan... och man riktigt såg hur han växte när fröken sa alla dessa fina ord om honom...   <3

Sedan efteråt skjutsade jag honom till sin kompis Fabien i Långsele, där stannade han ända tills 19 tiden..  :)

Hampus har haft Elias här hos sig, de har lekt & varit så gulliga-som alltid !

Ikväll har vi äntligen fått spelschemat till innebandycupen på lördag oxå!  "Hajarna" kommer att spela 2 matcher, ev.fler beroende på placering, "Superhjältarna" skall spela 4 matcher, sedan även där kan det bli fler matcher beroende på placering... ska bli jättekul dag verkligen!

Sedan ska Hampus på en klasskompis kalas på söndag så vi har fixat present till honom oxå idag..  :)

Nä nu ska jag kolla lite på Simon & Thomas lite innan jag sussilussar... kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0