Tiramisu!

Åh äntligen har jag fått smaska på en Tiramisu!

Hade aldrig tidigare smakat det, men har alltid velat det.. men jag har inte idas gjort det nångång.. vilken tur jag hade ikväll då, min bror hade gjort 6 jätteportioner av detta smaskiga, och jag fick fara dit & hämta mig en stoooor skål! nu har jag provsmakat, och det var verkligen en smaksensation, mkt bra gjort av lillebror! tack!

Annars idag har jag & grabbarna varit upp på skedom en sväng & fikat hos min pappa, sedan for vi & kollade på lite fotboll uppe i Kuben, vår granne var med i sollefteålaget, och de vann hela DM:et !
mkt bra fotboll av småkillarna!

Sedan har vi fått låna Elias som ska sussa här tills imorrn, han & Hampus är som Piff & Puff.. de är så söta !
Anton han fick jag skjutsa till Forsmo, till Erik, som ringde & ville att han skulle komma & sova över.. förhoppningsvis går allt bra med handen & så... det gör det säkerligen!

Nu kollar jag på Körslaget.. det är gospeltema... I Love Gospel... synd att körerna hitills inte är så bra... 

förresten... vår katt har kommit tillbaka! så det var inte den som hade blivit tagen av räven i skogen! hurra !

Nä nu ska jag se om killarna ska göra sig redo att hoppa i säng eller inte... jag tippar på inte..   :)

Kram & Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0