Halvmara & Orbitrek!

Hello!
Igår var det återigen dax för golf för killarna.. denna gången var det "halvmaran" .. det innebär att man går 4 varv .. vi var där i drygt 3 1/2 timma- killarna hade urskoj!!

Idag har jag snärtat iväg till en närliggande liten stad & köpt oss en Orbitrek! så himla bra & billigt fick jag den dessutom!! 1/3 av ordinarie priset... helt otroligt! sprillans ny.. Orbitrek Elite! så ikväll har den tränats på ska ni veta!
känns så himla skönt att ha ett ordentligt träningsredskap att köra slut sig på.. när vintern närmar sig, och jag inte vågar promenixa i mörkret..  :)
Grabbarna tyckte oxå att det var ett suveränt träningssätt! vi blev alla svettiga som tusan-- så nog kommer den att göra nytta härhemma!

Imorrn är det dax för killarnas 1:a stooora golftävling! ska bli kul & se hur det går för dom!

Nu ska jag sussa... så vi orkar med en heög fylld av golfande!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0