Oturligt.... :(

Stackars lilla Anton.. han har haft mkt otur detta året som har vart...

Och nu idag hände det igen.. vi fick åka på akuten...

Han gjorde sig illa i nacken när han lekte häromdagen, sa att det "krasade" till lite i nacken.. men han sa själv attd et blev bättre- detta hände i fredagskväll.. igår klagade han ytterst lite på att han när han bred huvudet så gjorde det lite ont.. imorse när han klev upp förvärrades det enormt på kort tid... tillslut satt han bara & grät... han hade så ont.. stackarn.

Vi åkte på akuten, där han fick en nack-krage, samt en hel massa smärtstillande.. de trodde det var en ordentlig nackspärr-ev. muskelbristning... så nu ska han ha denna kragen i några dagar, samt äta den här smärtstillande han har fått.. med förhoppning om att inom några dagar ska detta ha försvunnit, annars får vi åka dit igen... han ser så eländig ut lilla stackarn... helt sned ... han klarar inte av att hålla huvundet rakt ens... jag lider verkligen med honom... det suger rejält att ha ont..

men värkmedicinen tror jag hjälper honom bra iallafall!

Nu hoppas jag att denna nackspärr släpper så fort som möjligt!! det finns inget värre än att se ens barn ha ont...

Annars idag har vi vart ner på risön en sväng, han ville promt kolla på sitt lag när de tränade..  :)

åsså fick han visa sin nya nackkrage oxå..  :)

Hampus gick en runda på golfen oxå..
Nu ska vi snart göra kväll.. jag jobbbar tidigt imorrn.. sedan blir det träning efter jobbet! nu har jag vilat i helgen från all träning så nu måste jag "hoppa på det" igen.. 
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0