Partyhelg!

Vilken härlig helg vi har haft ska ni veta!

Den startade med Diggiloo i fredags, och herreguuuud va bra det va! helt suveränt !

Man njöt i stora lass av underhållningen, och barnen tyckte det var kanoners dom oxå! speciellt leklandet som Salveqvick hade rest upp- det var 5 olika hoppborgar & hinderbanor som barnen fick springa i hur mkt de ville!

Vi kom hem vid midnatt, så vi var där i ca 7 timmar! underbart!

men inte var barnen trötta när vi kom hem, NÄÄÄ ! de skulle se en film oxå.. så vi la oss väl vid 2 snåret...  :)

I går var jag upp en sväng på Urkult, bara fram & tebax, för att inhandla ett par nya byxor.. tänk " Typiskt Vickan" byxor... så fattar ni vad jag menar!  :)  åsså vart det 2 tröjor oxå, för 20 kr /st !

Kvällen ängnades åt helmysig grillfest!

Vi var bjudna upp till Österforse, där min mors kusin hade party, det var sååå himla trevligt! mina kussar från Östersund var där... brorsan, mor & far, moster,morbror,kusin Maria & Robban med familjer...massa folk helt enkelt! superkul!

Det var mkt sång & gitarrspelande, mkt god mat, lekar & annat skoj!

väl hemma igen vid halv två var vi rätt nöjda...  :)

Idag har vi en hemma dag... kan kännas hyffsat skönt efter en riktig partyhelg.. 

Men om ett par timmar är det dax att dra på grabbarnas fotbollsträningar... bra att de har träningarna samtidigt, på planerna bredvid varann dessutom, så man kan kolla lite på båda ! 

Ikväll ska jag & Hampus baka Lussebullar minsann!  mitt i sommarn.. men vad gör väl det när de är sååå goda!  :)

Imorrn är det jobbadax ! går imorrn upp på 50 %... får se hur det går.. men går det inte, så får jag väl pröva på 25 % igen ett tag till... men det ska nog funka tror jag! känner att träningen börjar att ge resultat...

Nu dax att börja tänka på middag !

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0