Regndagar!

Men hörni... visst är det härligt när det regnar oxå? jag är en antagligen, av de få som är barnsligt förtjust i när det regnar!

När det börjar bli mörkt ute... lite dimmigt... snart är det min favvo årstid-Hösten!

Jag klagar inte på sommaren.. absolut inte! men jag tycker det är härligt med regndagar oxå...  :)

Igår bakade ju jag & lillen Lussebullar- himmelskt goda vart de oxå! har fått lite små gliringar på jobbet bl.a om att huuuuur kan man baka lussebullar mitt i sommarn! katastrof !!  :)

men nu tycker jag det är dax att lyfta fram lussebullen från juletid endast- till att smaskas året runt !

Grabbarna hade ju träning igår oxå... meingen var ju att deras respektive lag skulle träna var & försig... men nu vart det så lite barn i båda lagen som skulle träna, så vi slog ihop Hajarnas & Superhjältarnas träning! det blev en riktigt uppskattad träning kan jag säga!

Idag har Antons lag haft match mot Blixtlirarna.... vi vann med 9-0 ! härligt spel av Superhjältarna!

Imorrn är det dax för Hampus lag att spela... mot Helgums Druider... spännande...

Annars idag... har jag jobbat 50 % ! gick riktigt bra, efter jobbet for jag & tränade, jag sprang även idag på bandet- gick fantastiskt bra!!

efter träningen blev det en sväng ner på nipvallen för att kolla på Anton som tränade spjut,diskus & kula, vilka duktiga killar som var där & tränade idag !! tappra barn i regnet...

Nu sitter vi allihopa & kollar på "Pirates of  the carribean" en favvofilm enligt killarna..  :)

Kanske jag ska kolla en sväng jag oxå....  :)

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack! :D Det ska jag göra! Ska göra det så fort jag hinner! :)

2010-08-09 @ 22:49:27
URL: http://nathalienaskund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0