Skolstarten avklarad!

Det var inga problemas alls att få upp killarna itid imorse!

Vi kom t.o.m 10 minuter innan det ringde in!  :)

Det var förväntansfulla barn på skolan  må ni tro.. så kul att se alla barnen igen!
Hampus klass fick ju flytta in i det "stora" 1:an klassrummet, där fick vi träffa den nya fröken Helena som de skall ha, åsså var vi några föräldrar som stannade kvar en liten stund & kollade läget..  sedan gick jag vidare till Antons klass, som får vara kvar i deras "gamla" klassrum i år, eftersom de är en sådan stor klass, där var det fullt berättande om sommarlovet !  :) så jag vinkade hejdå, och for hemöver!
När jag hämtade grabbhögen, vi fick med oss Noak & Elias hem oxå!  :) så åkte vi hem & grabbarna hade sååååå mycket att berätta om den 1:a skoldagen! och jag lyssnade med ett leende på läpparna... det är ju för himla underbart att lyssna på barnen när de har massa saker att säga... och oftast allt på en gång!  :)
Hemma firade vi skolstarten med maräng-daim tårta!

Ikväll har grabbarna fått spela lite golf, innan Antons fotbollsmatch- som de spelade mot Guldbomberna 1, och vann efter en mycket spännande match, med 6-5 !

Imorrn ska jag jobba, sedan har Hampus match-mot farliga Blå Tigrarna....  :)

Kram & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0