Måndag igen då !

Visst är det så att dagarna går fort nuförtiden?  själv tycker jag formligen att de flyger iväg !

Sitter nu här i ett tyst & lugnt hus... lite tråkigt det tycker jag...  :)  har just skjutsat grabbsen till skolan- ska snart ställa mig på crosstrainern & sedan köra ett pilatespass... nu är det bara drygt 1 vecka kvar innan jag ska på återträff på Rygginstitutet... känns så himla kul att få möjligheten att fara dit igen ! även om det bara är 2 dagars vistelse...  :)

Snart är det jul ja... men med julen kommer även stressen har jag märkt på mina vänner.. men jag säger så här: stressa ner... ta det lugnt & njut av känslan som julen för med sig istället.. för så här är det: julen kommer iallafall.. vare sig man har "hunnit" med det man förväntas "ska" göra... vi får jul & nyår även om vi inte har gjort hundra sorters kakor... eller pysslat 25.000 julpysselsaker... njut istället... planering & tid är det optimala...  själv känner jag inte minsta lilla stress över detta med julen... man hinner det man hinner... resten får vara !  :)

Imorrn ska iallafall jag & T till S-vall & shoppa julklappar !  det är sönt att vi inom släkten bara har bestämt att ge barnen julklappar...  men det är ju faktiskt några barn i vår släkt nu...  Anton, Hampus,Milo, Alex,Tindra,Tuva-Li, Tyra & idag får de förhoppningsvis en kusin till !  :)  så det lär nog bli ett gäng med julklappar som ska inhandlas på Toys R Us & Barnens Hus....  :)

Sedan blir det nog att våra föräldrar får någon klapp oxå... det är ju ändå dom som har fött oss till denna världen...och att de sedan ställer upp i vått & torrt..alltid !  mina föräldrar är helt enkelt bara BÄST!  <3

Imorrn fyller min bästaste lilla Madde år oxå... passar på att gratta henne här & nu eftersom vi är borta imorrn... HURRA HURRA HURRA för världens sötaste lilla snärta !  <3

Nu önskar jag er alla en lugn & skön dag !

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0