Slappa söndag !

Hellooo!

Så har vi 4:e advent... tänk så fort december månad dragit förbi !  helt ooootroligt!

Idag är det ju som sagt vilodagen... eller nåt :)

Vi tog alla en lång sovmorgon, det blev en mkt sen kväll igår... först kollade vi på Robinsonfinalen, som förövrigt grabbarnas & min favorit tog hem alltihopa ! heja sundsvallspöjken !  :)  grabbarna har haft han som favorit sedan dag 1... extra kul är att de nu ska få Erik, som han hette han som vann.. autograf..  lyckan är total..  :)  mitt gamla X från sundsvallstiden är polare med denna robinsonvinnaren... så jag messade han & bad han fixa en autograf till mina små autografjägare.. så det skulle han göra ! skojsigt va?  :) sedan kollade vi på nya "Shrek" filmen.. så klockan var ju midnatt när killarna gjorde kväll...

Idag har vi haft handbollsträning... bakat både pepparkaksmuffins,chokladmuffins & bullar !  mumma det till Hampus födelsedag !

Nu håller jag på för fullt med att tvätta... & kolla lite film på tv... och kokar risgrynsgröt... sedan ska jag nog sova tror jag ! tidig jobb imorrn !!

Kram & Puss!

Synd & skam att Sverigedamerna förlorade handbollsfinalen mot NOrge iallafall.... men bättre lycka nästa gång kanske !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0