Äntligen sol!!!

Idag har vi vart ute i soooooolen flera timmar.. så himla härligt väder det va på f.m. !

grabbarna lekte, vi gick en kort prommis, sedan satt jag på altanen & drack kaffe... härligt!

körde bilen så den stod i solen oxå, den behövde tinas upp... och en hel massa snöklumpar lossnade från den kan jag säga...   :)

Sedan har vi vart upp till mina föräldrar & fått supersmarrigt fika/mat eftersom pappsen fyllde år häromdagen, och vi firade honom idag.

de hade gjort en varm smörgåstårta, som var hur god som helst! åsså såklart en himmelens massa goda kakor..  :)

Brodern m. familj var där oxå, så vi hade en mysig stund...  Milo var på sitt allra mysigaste humör.. pussgurkan där !  <3

sedan innan vi åkte iväg på innebandyn, tog Anton & jag en prommis med milo hem till honom... och han var noga med att jag inte skulle dra vagnen...bara Anton fick göra det!  :)

Sedan från klockan 17 till 20 har vi vart på valla & kollat på våra duktiga killar som spelat matcher !

Nu sover de sött, T jobbar natt, och jag ska strax sussilussa...

Kraaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0