Bokreastart!

Idag har ju en av årets höjdpunkter startat.. bokrean!

så himla trist att vara ur-fattig nu då... men ikväll kom mina underbara mamma & pappa förbi, de hade köpt 2 böcker till mig & 1 jättestor sago/fantasybok till killarna.. man har ju världens finaste föräldrar.. så omtänksamma alltid.. <3

Annars idag har barnen haft kompisar här, de har busat & lekt & skrattat hela dagen !

Jag älskar att se hur barnen trivs med sina fina vänner.. och att ha en massa barn i huset förgyller verkligen tillvaron nu !

Imorrn har vi fredag igen... veckorna flyger fram.. och på lördagkväll har Anton sin 9 årsfest!

då får vi besök av 19 st 8 -åringar ! som skall ha party i timmarna 3... mellan 18-21 !

jag har lovat Anton att de ska få ha hela övervåningen för sig själva..  :)

idag har jag letat bra tävlingar som vi skall ha, det blir 4 st olika stafetter.. bl.a ballongstafett.. ägg på sked-stafett.. armkroks stafett... & rulla-apelsin-med-ansiktet-stafett!  :)

sedan skall det bjudas på hamburgare & tårta till alla fina barnen !

imorrn ska vi fixa en massa bra skivor som ska spelas på övervåningen oxå...  :D

det blir nog ett hejdundrande partaj för Anton skulle jag tro..

Nä nu ska jag kolla på halv åtta hos mig... puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0