Mellofesten är igång!

Ahhh äntligen har mellofesten dragit igång!

som jag längtat efter lite schlager!

kvällens bästa var absolut Salem & Ola, tänk att jag & svenska folket tycker lika!  :)

Salem al fakir är ju ett musikaliskt geni, om jag får säga min mening..och det får jag ju !

Ola i sin tur, han är ju aldrig dålig!  :D

Annars idag vaknade jag upp av Hampus & Elias som låg & småpratade när de hade vaknat... så söta de var !

Sedan har Hampus vart i granvåg hos honom & lekt lite idag, medans Anton var i Långsele hos Fabien.. när grabbarna var hos kompisar, tog jag det lugnt härhemma & bakade sockerkringlor- som vart mkt goda!

Ikväll har Anton vart & bowlat med några kompisar, när han kom hem, hade han köpt en bukett tulpaner till mig... gullungen... han hade även köpt en chokladkaka till Hampus... han är ju för söt Anton...  gullungen !

vilken 8 åring tänker på att köpa blommor till sin mor, & saker till sin lillebror.. bara sådär liksom.. han är så omtänksam våran Anton...  <3

Inatt jobbar T igen, han har 3 nätter nu, det verkar gå bra för honom att jobba natt !

imorrn ska vi till min pappa & gratta honom i efterskott, få lite gott fika ! mumma !

sedan imorrnkväll har vi 3  innebandymatcher på schemat ! skojskoj!!

Nu väntar en god bok på moi !

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0