Ny vecka, Nya friska tag !

Japp!

Nu ska jag bli en mer positiv människa har jag bestämt.. eller jag kan ju göra ett försök iallafall....  :)

Dagen började bra, med ett mail från VC, jag har nu "fått tillbaka" min förra läkare.. hon känner jag lite sedan förut, och hon är superbra!  hoppas jag får mer hjälp utav henne...nu klagar jag inte på den vård jag fått hitills..men det har ju liksom suttit fast ett tag för den jag hade.. nu hoppas jag på lite snabbare fart framåt !  eftersom detta med min rygg började i julas, då var hon på semester..det var därför jag fick en annan doktor då.. men nu är ju som sagt ordningen återställd!
Nu väntar jag bara på besked från Ortopeden & Smärtis i H-sand... och jag hoppas på positiva svar !!
håll tummarna för mig nu...

Annars idag har jag påtat på lite härhemma i den takt det går.. sedan efter hämtning på skolan, fick jag med mig 2 xtra barn hem, sedan kom grannabárnen, så de var 6 kids som härjade på härhemma..  :) men roligt hade dom !
de har varit ute mkt idag oxå, hoppas verkligen detta härliga väder fortsätter... jag hoppas på att kunna göra många promenader framöver...

håller på att stöka om lite på bloggen oxå.. ändrat lite färger & så.. den är under omkonstruering, om ni undrar vad jag sysslar med.. med färgerna & så....  :) den är snart klar...

Nä, nu ska jag kolla på lite tv.... mkt bra på måndagar!
kraaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Oj, vilken chock det blev för mina trötta ögon! Den där rosa/lila bakgrundsfärgen var inte att leka med!



35 min kvar till man får åka hem och sova!

2010-02-08 @ 23:25:10
URL: http://www.jimmysbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0