Vilken FEST !

jezuuuz sikken fest det har vart i Hjälta ikväll hörni!  :D

Ikväll var kvällen kommen för Antons 9 årsfest.. som han längtat efter denna kvällen...

och snacka om att den vart huuuur lyckad som helst !

17 st 8-åringar, 2 st 6-åringar & jag & Thomas... hur bra som helst !

alla vällde in nästan samtidigt, och jag tror det är första gången i Hjälta som det blitt trafikstockning...  :D

vi bjöda alla kidsen på hamburgare & tårta, åsså chips,popcorn & godis såklart !  precis allt gick åt... jag hade beräknat åtgången perfekt !

Anton sa gång på gång hur himla kul han hade under de 3 timmar som festen pågick... det känns så bra att han hade en helt perfekt kväll !

Och vilka presenter han fick... herreguuud !

massa olika presentkort på Allsport, Sportringen,Widengrens, Biobiljett... presentkort på Videoteket...Ett 1000 bitars pussel..Lego..Sällskapsspel..hockeykort...hockeypuck...böcker..mm.mmm  en hel jättehög med presenter... synd att jag inte hann fota hela högen.. den vart uppöppnad hyffsat snabbt kan jag säga!

jag tror jag ska ha party för en hel hög med folk nästa gång jag fyller år oxå.. så jag får en massa härliga presenter... hihi ! *skoja*

Åsså har det ju vart mellofest ikväll oxå... helt rätt låtar även denna gång som gick vidare.. mest glad är jag över min abslouta favvo.. Peter Jöback... vilken underbar röst den mannen besitter.. jag får gåshud ... otroligt vacker låt..

jag missade på att Sibel inte gick vidare.. det trodde jag nästan.. men att Anna Bergendahl gjorde det istället, kändes helt rätt-hon har en väldigt spröd & speciell röst..

Nu är jag heeeelt slut, trots att jag inte gjort nånting ikväll nästan... inte fysiskt iallfall.. men det är mest huvudet som är trött efter alla ljudnivåer i kväll...   :)  men vad gör man inte för sina barn..  :)

Mången kramar till er...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0