2010

Nytt år då..  :)  känns skoj &  skriva 2010..  hur säger man då? tjugohundratio? tvåtusentio? tjugotio? :D hoggatjaggablaggahiggohioooo....   :) ett par veckors sjukskrivning och jag håller redan på att balla ur.... förra svängen höll jag ju iallafall ut ett år... 
Gårdagskvällen spenderade vi här hemma-- skönt.. har liksom ingen ork till nåt känns det som..jag är sååå jädra tråkig..

Idag blev jag & killarna bjudna upp till brorsan på fika, där var oxå Bettans bror,sambo & son Affe !  skoj & se lite folk ! vi hade en trevlig stund där, med gott sällskap & gott fika !
fick även se Jimmys PS3:a som det tjatas om så mkt.. och jag fick flashbacks när jag såg ett av spelen... Wipeout... gamla hederliga spelet som jag spelade i min barndoms dagar...  :)  mina killar verkade gilla det lika mkt som jag gjorde !

Ikväll har vi bogserat hem T från jobbet.. fin början på året... vår andra bil la av helt plötsligt på statiol när T skulle på jobbet idag... men väl hemma-fint bogserad av moi... så sätter bilen igång att låta fint igen... skum bil... får hoppas att den håller nu då ett tag till !  det var nog bara oljan som var slut..

annars har jag spelat golv hockeyspelet med Hampus.. jag förlorade..vilken skräll ! 
imorrn ska jag & killarrna nog ta en promenad ner & gå en sväng efter älven tror jag... kanske ta med lite matsäck & så... bara vädret är fint...

Blev inget besök upp till Sandra..kanske tar det imorrn istället.. blir det bra Sassa?
nu längtar jag bara tills det blir vardag igen så jag får nåt svar från Frsäkringskassan om ryggis...  ska på röntgen till veckan ialfall.. så liiite framåt gå det ..
som det är nu så kommer jag nog inte att kunna återgå till mitt arbete som det skick jag befinnner mig i nu... måste kanske börja tänka om... men om dom kan få mig att bli bra på ryggis, så hoppas jag att kunna fortsätta med det jag jobbar med i nuläget ! 
jag saknar faktiskt mina jobbarkompisar...  men jag är så rädd att gå sönder mera i min rygg..  vad ska jag annars jobbamed? nån som har nåt förslag? för jag vet då inte !

Nu ska jag nog sova.. barnen har alldeles nyss slocknat !  de har liksom vänt på dygnet nu på lovet !
så även jag...  :)
kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du skulle passa bra som kurator. Eller som stöd för unga i skolan. Inga tunga lyft och ett stort hjärta men med båda fötterna på jorden! ;)

Kram kram/Susanne

2010-01-03 @ 23:08:54
URL: http://soqte.blogg.se/
Postat av: Maria

tvålaxtio får du säga! =)



Krya på dig!!! Hoppas att ryggen blir bättre snart så du slipper sjukskrivningen. Ska du byta jobb så måste du definitivt ta något som innebär att prata med mycket folk! =D



Kram, Klingan

2010-01-04 @ 14:25:36
URL: http://syltor.se
Postat av: Angelica

hallå! Håller tummarna att du ska få komma till ryggis, och att du får hjälp! Kanske konditor??

2010-01-05 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0