Lördag kväll !

Härligt med lördag-kvällar.. just nu kokar jag mannagrynsvälling .. gottigott! killarna har alldeles nyss slocknat... trötta efter dagens eskapader kan jag tänka mig !  :)

Hampus besök hos Noak gick hur bra som helst!

han var där från klockan 13 tils 17:30 när det var dax att hämta honom..  :)  och då ville han inte ens hem !  de hade haft jätteskoj, varit till skolan bl.a & åkt pulka !

så nu tror jag att han har kommit över den där lilla tröskeln  att vara hos andra... sköööönt !

efter hämtningen av lilleman for vi hem & han fick välja middag, helt oväntat ( inte) valde han våfflor !

sedan spelade vi lite brädspel, sedan vi 19:30 snåret for vi till Långsele & hämtade hem Anton !

båda killarna har alltså haft fantastisk dag idag !

jag har inte gjort så mkt alls under de timmar som killarna var borta... faktiskt gjorde jag enkla chokladmuffins, som killarna ska få ha med sig imorrn efter hockeyträningen som Anton har i LÅngsele.. den är mellan 15-16, sedan är det kvickt iväg därifrån till valla där vi har innebandymatcher klockan 17 & 17:30... en riktig sportdag får grabbarna imorgon alltså!

så fram till klockan 14:30 när vi sticker på hockeyn, kommer vi bara att sitta i soffan & mysa med låååångfrukost !

Nä nu ska jag kolla på reprisen av " Stjärnorna på slottet" & äta min välling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0