Lördag

Hallojsan på er!

Idag har dagen bara försvunnit tycker jag... vi klev upp vid 10, lite lätt borta kände jag mig, efter den nattliga körningen till Långsele..   :)  Anton han fick jag släpa ur sängen vid 12 tiden.. shit vad trött han var..  men kanske bra att det blev som det blev, nu lär han ju somna tidigt ikväll, så han får ordning på dygnet tills skolan på måndag...  hur jag ska få Hampus somna i tid är ju en annan fråga..  men det lär nog ordna sig det oxå !  :)

Sedan idag har det vara rena rama kompiscirkusen härhemma...  först kom grannbarnen, sedan kom Noak, sedan kom Alfred & Elias, och till sist kom även Gabbe hit ! 8 barn var det här samtidigt-- helt fantastiskt vad bra det gick ändå..  de leker & känner varann så bra, så det brukar alltid gå super !!

grannarna gick hem & käkade middag, resten stannade & käkade med oss !  det var jättemysigt att ha så många barn runt bordet ! nu har alla farit hem.. lugnet sprider sig åter igen härhemma...  eller ja, grabbarna springer & spelar innebandy tillsammans, så , det är ju inte sååå himla lugnt..  :)

snart börjar robinson, då får de tysta sig lite tycker jag !

Kramen på er !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att han sov ordentligt,har en son som somnade här hemma för någon timme sedan medans han hade en kompis här, tror hon tyckte att det var lite tråkigt.....

Nu är han dock uppe så att man får han i säng i tid ikväll, han är faktiskt ledig även på måndag då skolan har stängt så han får vila upp sig.

2010-01-09 @ 19:33:30
URL: http://familjenthomasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0