Sista dagen på lovet...

Nu är det slut på slappartiderna för barnen... imorrn är det dax för skolan igen!

trodde att det skulle bli väldigt sent för dom idag, eftersom de faktiskt råkade sova lite längre i förmiddags än vad jag hade tänkt...

men helt otroligt så hade de båda somnat vi 22 tiden, så himla sent vart det ju ändå inte.. men de lär ju ändå vara hyffsat trötta imorrn bitti kl 7 när jag väcker dom !  :)

Vi satt en stund nu ikväll jag & barnen & pratade om vad de hade gjort på lovet, och de var nöjda med vad vi hade gjort, även om det inte har blivit att vi gjort så himla mycket detta året..både p.g.a pengabrist & min onda rygg...

vi har ju iallafall hunnit med :

födelsedagskalas i dagarna 3..  :)  besök i S-vall hos släktingar... Utflykter-bl.a till Jan Gullik, och i vår egna skog..badat ett antal gånger... varit social & hälsat på släktingar & vänner...pysslat mycket..bakat mycket... pulkåkning..massa skridskoåkning... och sedan det allra vikitgaste har vi hunnit med:  att bara vara tillsammans med varandra...  <3

Sedan har ju grabbarna totalt lyckats vända på dygnet under detta lovet.. lagt sig efter midnatt.. sovit halva förmiddagen...  :)  men det är ju skönt det oxå ibland.. men nu är det som sagt slut med det, och det känns faktiskt skönt på ett vis att komma tillbaks till vardagen igen så att säga..  :)

Anton han längtar som vanligt till skolan, gulleungen som älskar skolan!  precis som jag gjorde i min ungdom..
Hampus han går i förskoleklass, och är redan skoltrött...  :)  precis som min lillebror är han...   :)
men det kommer säkerligen att ordna upp sig det oxå...det vart ju en bra människa av min lillebror iallafall !  :D

Nu längtar jag bara tills ondsdag.. så jag får träffa doktorn & göra en rehabiliteringsplan för mig !  ska bli intressant & se vad han har tänkt ut åt mig...jag hoppas innerligt att det blir S-vall eller H-sand....
var på badet & simmade idag, tänkte liksom att det skulle vara bra.. efteråt for vi upp till mina föräldrar en sväng, och jag vart liggandes på deras golv... så jävla ont fick jag i ryggen !  vad fan ska man göra?  jag klarar ju snart ingenting?... pissigt !

Jaja, nu ska jag inte tjata mera... men jag blir ju såååå less !  åsså är jag less på att passaten lagt av IGEN !  jävla bil.... och ingen som kan fixa den först i slutet på veckan...

JA just det ja!
jag kan ju meddela er om att jag för 1:a gången har börjat fila på en bok... det är sant !  Vickan har börjat skriva en kortroman.. har redan kommit ett helt kapitel in i historien... vi får se vart det leder någonstans...  det jag kan avslöja för er är att det är en thriller/skräckis....  en otäck historia.. jag har döpt den till " Männsikodjuret"...

Nä nu ska jag sussa... puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0