Bad,bad,bad!!! :D

Heelloooo friends!

Idag bidde det Risön igen! vi for dit vid 12 snåret & mötte upp med Annah & Stefan & kidsen, sedan hade vi en supertrevlig dag i solen ! vart bestämt med dom att nån gång nästa vecka ska vi bila ut till högakusten, typ havsbad eller dyligt.. & bada,leka & ha allmänt skoj ! lär nog bli himmelens skoj dag kan jag tänka mig!
Madde & Co, samt min bror m.familj kom till Risön oxå, så vi fick bada lite med Milo oxå.

Sedan var det hem & smaska middag, sedan tog jag en lååång prommis genom skogarna här, det var mkt uppfriskande kan jag lova! sedan blev det lite pilatesbollträning ute i den sköna solen .. underbart att kunna träna utomhus med solnedgång som utsikt..

Ikväll har Hampus haft fullt ös med grannbarnen, det har badats friskt heeela kvällen kan jag lova!
mor & far kom hit en sväng oxå, de hade "resepengar" till grabbarna.. så de ska köpa sig nåt skoj i S-vall, dit vi far på några dagars vistelse imorrn.
snälla rara mamma & pappa...  <3

Vi ska bo 2 nätter hos Thomas mor i S-vall, har även packat badväskan, om vi far ut till Alnön & badar vid Tranviken nån sväng oxå..om vi hinner !  :)
minns att jag var ofta där & badade i havet när jag bodde i S-vall... jättefint med lååång sandstrand, & långgrunt !

Nä nu är det dax att köra killarna i säng! sedan ska jag börja på min nya bok: "Hypnotisören" av Kepler, verkar mkt lovande!
puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0