Biokväll för mig!

Hejsan vänner!

gör ett snabbt litet inlägg, för nu åker jag strax iväg på bio ! " Eclipse" ..har ju läst alla böcker & vill gärna se alla filmer oxå! mkt bra serie.. "Twilight" ! det är den 3:e filmen som visas nu..

Idag har brandkåren vart här & fyllt vår pool oxå, så grabbarna har nyss tagit premiärdoppet.. iskallt vatten var det, så de var enligt mig, mkt modiga!  :)

annars idag har vi vart i lekparken med Milo & brodern, mkt trevligt!

Imorrn ska vi iväg till Rövarbyn, med Annah & Stefan & kidsen ! ska bli en superskojig dag tror jag! hoppas Madde & Co hänger på oxå...

vi åker redan vid 9 snåret, sedan är vi förhoppningsvis hemma tills kvartsfinalen klockan 16 !  :)

sedan på kvällen imorrn ska vi på partaj hos mina föräldrar, tacobuffe! man tackar!!

Nu måste jag sticka !

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får en kanondag bland rövarna.

Önskar dig en mysig och glad sommar.

kram!

2010-07-02 @ 08:34:20
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0