Härligt med regn!

Jag tycker faktiskt att det är härligt att det har regnat idag.. luften blir mkt friskare !!

Inatt hade vi ju en övernattningsgäst... Milo sov över!

Vi hade det så myspysigt... grabbarna var överlyckliga att han skulle sova här!

Allt gick verkligen hur bra som helst... han somnade till tonerna av min vackra sång... jag hann nog med att sjunga" När trollmor har lagt sina 11 små troll" tja.. sisådär 15 gånger..  :)

 Grabbarna & jag var vakna ett par timmar längre än Milo, så vi myste lite i tv-soffan ! sedan ville såklart grabbsen kolla till Milo innnan de gick & la sig...  :)

Idag har vi haft full rulle med kompisar... förutom Milo, så var båda grannbarnen här.. sedan kom Alfred & Elias hit... så idag har barnen verkligen haft en riktig kompisdag! härligt!

Imorrn ska jag jobba, sedan är vi bjudna till min moster i Långsele, på grillat, jag har lovat att göra en liten tårta till efterrrätt!  mumma!!

Nä nu ska jag kanske städa litegranna i detta kaos som har blivit härhemma...  :)

Kram påe r alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0