Söndag!

Detta känns verkligen som en typisk söndag... slappa & ta det lugnt...  :)
Efter gårdagens alla bravader, känns det väldigt skönt att bara vara hemma oxå!

fast vi pysslar på med en massa grejer här hemma oxå ska ni veta!

igårkväll & idag har vi packat en himmelens massa grejor, bl.a leksaker,barnkläder,böcker..samlar kort, mm.mm som barnen ska sälja på loppis uppe hos mina föräldrar nästa söndag ! så mellan 12-18 ska de vara loppisförsäljare grabbarna!  det är riktigt bra saker oxå.. babykläder,addidas,united colours of benetton..yu-gi-yo kort med samlarburkar.. skor.. goboken-böcker... en salig blandning av prylar för barn mellan 0-8 år ! kom dit om ni har lust, Båtsmansvägen 7 på skedom.

Ja, åter till gårdagen, först ut var det dop för lilla Tyra, barnens minsta kusin, på Thomas sida.

en jättefin dopakt verkligen.. med sång & gitarrspel av Thomas Nilsson.

Sedan var det fikatajm i församlingsgården..

På kvällskvisten for vi upp till Ruifstugan där en av mina fina jobbarkompisar hade öppet hus med anledning av sin stundande 40 årsdag! massa folk & mkt god mat !

vi stannade dock bara en liten stund för att ge henne en blomma jag gjort & present.

sedan for vi till mina föräldrar en sväng, där fick vi ännu mera mat, och fick träffa mina kussar, Mange & Micke som var hemma från Östersund! barnen blir alltid lika glada att få busa lite med dom!  :)

Nä nu ska jag fortsätta med loppisprylarna... kram på er !  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0