Djurparkens dag,Konfirmation, bad & plantering.

Goafton på er!

Ja, vi har hunnit med en hel del på dessa 3 dagar som det är sedan jag gjorde nåt inlägg..

I Söndags var det till att kliva upp "tidigt" för grabbarna.. huvvaligen..redan klockan 10 väckte jag dom.. det är i ottan för våra killar såhär på lovet..  :)  då var det dax att åka på min kusin Nathalies konfirmation, hon var så söt så!

efteråt bjöds det på go-fika hemma hos dom, sedan drog vi till Junsele till djurparken, vi hade en mkt trevlig dag där, kom inte hem först vid 19 snåret.

Igår var vi hela dagen lång på risön.. härligt soligt & varmt var det! & mkt badande blev det för min del oxå!

sedan var vi lata & käkade middag på Stures! :)  vilket var mkt uppskattat av barnen! 

Annars alla dessa kvällar nuförtiden, är vi fullt upptagna mellan 20-22.. fotbollen ska kollas såklart!!

vilka underbara matcher jag sett hitills alltså! och nu blir det ju bara bättre & bättre!! kvarten & semin & finalen kvar !! lovely!!!

Idag har vi , trots det underbara bad-vädret, faktiskt varit hemmavid ! vi har knåpat på med diverse grejor utomhus- satt upp poolen... jag har planterat en hiskeligt massa fina blommor som jag köpte för mina presentkort..vi har plockat & gjort lite fint på altanen.. jag har tränat..åsså tog vi en lång cykeltur härhemma i skogarna ! mkt härligt!

Nu ska jag gå & sussa.. känner mig trött som bara den efter allt grejande idag..

puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0