Home again!

Gokvälls!

nu så är man på hemmaplan igen.. känns sköööönt! har fått krama grabbarna massa !!!  :)

direkt jag kom hem nu ikväll for vi på Remsle Pizzerian & käkade middag där, härligt !!

sedan har jag bara packat upp lite tvätt jag hade med mig hem, jag tog inte med mig så mycket grejer hem från ryggis.. ska ju snart dit igen liksom...

vi har fått några hemuppgifter som vi ska göra i helgen, bl.a avslappningsövningar, det ska jag lyssna på nu när jag lägger mig..

annars idag på förmiddagen fick jag ha en pulsklocka på mig, för att kolla min puls, och det var mycket intressant ska jag säga !

fick reda på att jag bl.a har en alldeles för hög puls...i förhållande till att min kondis är så bra.. men det kunde vara såhär sa sjukgymnasten, det var ovanligt, men det fanns folk som hade det så här, inte så mkt att göra något åt... det funkar ungefär som så här , man ska ha t.e.x 70 i vilopuls, sedan när man tränar så borde den ju höjas till, vill säga, 140-150.. men på mig så är vilopulsen 90, och höjs inte alls något mkt när jag tränar.. bara till ca 130-140.. hajar ni ?
men detta var inget problematiskt sa dom, så jag får väl lita på det då. det fanns "lågpulsare" & "högpulsare", samma som man kan vara låg-tempad, eller högtempad..
det var intresant att få veta iallfall !

Nu ska jag bara mysa med min familj under dessa 3 dagar jag är hemma, innan jag åker ner igen till S-vall.... kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0