Skolavslutning & Rövarbyn!

Hejsan vänner!
ja, som ni märker hinner jag inte med att uppdatera bloggen något vidare just nu..  :)
ja, nu är jag hemma tills imorgon kväll, sedan bär det iväg för sista veckan på ryggis.. känns lite vemodigt på något vis.. men skönt att ha klarat av dessa veckor.. nu ska jag skriva någon sorts rehabplan för mig själv.. hur jag vill ha det under de närmsta 6 månaderna som vi nu är i ryggis hand.. 6 månader som vi ska fixa vår rehab själva.. jag hoppas & tror att det kommer att gå bra, jag har fått bra grejer & verktyg för att kunna fixa detta!

jag kommer antagligen att som det ser ut nu, vara fortsatt sjukskriven, men inom en snar framtid, ska jag ut & pröva jobba, först 25 % , sedan succesivt öka upp, kanske jag t.o.m klarar av mina 100 % !!

vi får se hur det går. men jag är tjurig & kämpar på!

i osndags var det skolavslutning för killarna... så fina alla barn är vid dessa avslutningar... vi fick lyssna på fin sång & till den roliga prästens tal..  :)  Min bror & Milo följde med oxå & kollade.. Milo satt & klappade händerna efter varje akt !  :)

efter kyrkan for vi & fikade med killarna, sedan kollade vi på Thomas korp-match, som de vann!

Igår följde jag med killarna & deras fritids till Rövarbyn !  vilken upplevelse! även fast vädret var trist, så var det ett helt fantastiskt ställe! hur många grejer som helst för barnen & vuxna att hålla sig sysselsatta med under flera timmar! dit kommer vi att fara fler gånger i sommar, det var kanoners!!  & billigt, för en familj med 2 barn, & 2 vuxna kostade det 250 kr, då får man göra allt inne på området! det fanns studsmattor,olika hinderbanor, en jättestor ladgård de byggt om med massa roliga gångar, klätterställningar,mm.mm...hemliga gångar att krypa i, bollhav..utomhus var det ännu mera... labyrinter,hinderbanor,hoppborgar,bad, ja, hur mkt som helst som sagt att sysselsätta sig med!

Idag är det dax för vår prinsessa & heeens Daniel att gifta sig... det ska jag nog kolla på, även om man inte är nåhon rojalist direkt.. men det är ju skoj & se hur fina de kommer att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0