Snart 1 vecka gjord!

Hejsan på er!
Herreguud vad tiden går fort här på detta stället! helt sjukt !
Jag tycker nyss det var jag kom hit.. och så imorrn är det sista dagen för denna veckan..
Anledningen till att tiden bara flyger iväg, är bl.a att jag har saker att göra exakt HELA dagen , från klockan 7- då är det frukost här-- sedan är det teorilektioner, varvat med fysträning av alla de slag-- klockan 12 är det lunch, sedan fortsätter allt i samma stil ,ända tills runt 5 tiden, då serveras middag-- sedan är man liksom "ledig" från 17:30 tiden, men man är så himla trött så man orkar inte med  särskilt mycket .. har somnat runt senast 23 tiden--  :)

De vi har haft hitills det är massa info om vår fortsatta tid här, sedan har vi fått tränat stavgång,wetsuit, alltså i bassäng.. cyklat,ännu mera prommisar.. idag har vi fått pröva på muskelavslappning-- det var mycket bra! vi har fått med oss en freestyle hem med ett avslappningsband, så vi kan pröva på själva..
vi har haft lyftteknink,hemarbetsteknik,anatomilära,skolära,basal kroppskännedom.. jag skulle kunna räkna upp många flera saker vi fått lära oss-- men det får räcka såhär..  :)

Igår var jag iallafall & hälsade på min lilla Åsa.. vad skönt att få en massa timmar( 4) tillsammans, bara sitta & surra & dricka kaffe... det var verkligen supertrevligt !

Ikväll har jag vart & handlat lite grejer till mina älsklingar på ToysRUs.. som de ska få av mig imorrnkväll när jag kommer hem ! HEM !  ska bli så skönt att få träffa killarna igen..  <3
efter lite Birsta svängde jag upp på Norra Berget & kolalde lite utsikt.. det är verkligen en vacker utsikt..väldigt rogivande...

Alllt verkar ha gått hur bra som helst hemma oxå! Thomas är en klippa... mina föräldrar är oxå stora starka klippor i vårt liv...  <3

Nu ska jag sussa... kraaaaam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0