Tiden går fort när man har roligt...

..Aldrig förr har väl detta ordspråk varit med passande... nu när jag bara är hemma på helgerna, känns det som om helgen försvinner rasande fort ! 

Det är sååå skönt att få kramas & mysa med mina hjärtan härhemma... i helgen har vi hittat på mkt skoj oxå!

I Fredags tog jag & grabbarna & åkte ner på campingen- detta otroligt fina ställe vi har i den här staden.. Hampus fick köra lite racerbil.. :)

Sedan var vi en sväng upp till bror & familj, som förresten hade vart & hälsat på hemma hos oss tidigare på dagen ! :)

Det är så härligt att ha en sådan underbar kontakt med sin närmsta.. jag känner mig oerhört lyckligt lottad..

Idag har vi vart på Risön, Hampus lag har haft en minicup.. som de vann! wohoo!  :)

sedan blev det hem en sväng,HAmpus hade Noak med oxå, så grabbarna har lekt vattenkrig,och busat på som vanligt..  :)

idag har vi grattat både min bror, och grannflickan som fyllt år! så det har blivit massa gott fika idag må jag säga! uppe hos bror fick jag en sån himmelsk god after eight tårta som Bettan snickrat ihop-- åhh den va smarrig!!!!

nu ikväll har jag & kilalrna kollat på fotboll.. VM har ju som sagt dragit igång, så nu har man alltid något bra att kolla på TV !! ikväll såg vi England-USA, som jag trodde skulle bli en självlklar seger för England.. men inte då. 1-1.. lite halvtrist match faktiskt...

Imorrn har grabbarna träningar, annars ska vi inte göra ett endaste litet dugg, först när jag ska åka till S-vall igen vid 19 snåret..
ska bara myyyyyyyysa!!
till veckan blir det inte så långt ifrån att träffa killarna heller, jag far en snabb sväng till Sollefteå redan på onsdagkväll för att gå på barnens skolavslutning i kyrkan.. sedan far jag tebax till S-vall för sista dagen innan helgen, sedan på torsdag bär det hem igen hit för att vara ledig med älsklingarna i 3 dagar !
ev. ska jag följa med barnen till Rövarbyn, skuleberget, dit ska dom på fredag med fritids.. en liten vink till brorsan & MIlo: ska ni hänga på mig dit?  :)

Nu är det nattinatti för mig... kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0