Underbar helg!

Nu har jag varit hemma några dagar, det har varit jättemysigt .. har lekt & passat på & vara med mina nära & kära så mkt jag bara kunnat!! :)

vi har spelat fotboll,kubb,haft avslutningsaktiviteter med barnens skola, synd bara att inte fler kom.. men vi som var där hade superskoj ! sedan är det ju fasktiskt så oxå, att det ofta är samma människor man träffar på alla dessa aktiviteter.. många vill nog inte ens, eller så ids dom inte.. trist är det iallafall att inte fler vill hitta på något när man drar ihop något för hela skolan. men som sagt, vi hade en jättemysig kväll!

Härhemma har vi haft myspysigt oxå... kramats massa.. blev bjudna på middag hos mor & far igår, var även & träffade Milo, stackarn som fått vattkoppor.. huvvaligen...
Anton var på kalas på bowlingen igår, så han kom inte hem först efter klockan 19..
nu är det dax snart att fara tillbaks till Ryggis... ska åka efter Antons träning ikväll, vid 19 tiden tror jag...
Men jag känner mig oerhört motiverad för kommande vecka ! ska bli bra det där !! :)
Nu önskar jag er alla en fin avslutning på helgen, åsså är det ju nationaldagen idag oxå... men det hade jag nästan glömt bort..  :)  det är ju inte som i NOrge direkt.... :)
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0